Καλή σχολική χρονιά!

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος διδασκόντων και το λοιπό προσωπικό του σχολείου εύχονται στους μαθητές και τις μαθήτριες μας ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!

Similar Posts